2013. január 12., szombat

December 27-31.

Ez hosszú bejegyzés lesz, de most már megmutatom az összes oldalt a DD-ből :)

A karácsonyi időszak végére készítettem egy oldalt a kedvenc ajándékomról. A lényeg persze még hiányzik róla, de hamarosan az is a helyére kerülhet majd :)





December 27-én Fat Mum fotótémája a Relax volt. Én pont ezen az egy napon dolgoztam a két ünnep között, a fotó nem is akkor készült. De mostanában újra sok időm van olvasni, minden reggel és délután a metrón :)

28-án Pisti dolgozott, viszont bevitte magával Pannit is az irodába.
Másnap szintén elmentek valahová kettesben, mi meg Zsófival lesétáltunk a Duna-partra, kacsákat etetni. Gyönyörű napos, de nagyon hideg idő volt.



28-i fotótéma: Cold




30-án vicces szilveszteri fejdíszeket vettünk a lányokkal:

31-én délelőtt újabb sétát és kacsaetetést terveztünk, karácsonyról maradt még vagy fél kiló száraz kenyér... Nagy köd volt, főleg lent a Dunánál, de azért lementünk. A kacsák is örültek, mi meg érdekes, ködös képeket készítettünk.
 
 



Az album utolsó oldalát egy kislány emlékének szenteltem, aki mindössze néhány napot élhetett a földön.
Még mindig nem tudom szavakba foglalni, amit éreztem, érzek. Nagyon kiborított a hír, de az azóta eltelt idő, és az oldal készítése kicsit segített feldolgozni az érzéseimet.
 
 

Tudom, kicsit sokkoló ez az oldal így a kellemes kis decemberi album végére, de pont ilyen sokk volt, ami bennünket ért, és ez nagyon rányomta a bélyegét az évkezdetünkre.

Sokkal boldogabb új évet kívánok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése