2013. január 17., csütörtök

Már megint Öbölpark

Tegnap kirúgtak.

Ma volt időm scrappelni.


Egy vidám emléket szerettem volna megörökíteni.
Az Öbölparkot nagyon szeretjük, mindig jó oda kimenni, játszani, hemperegni vagy csak ülni a fűben... És olyan szuper fotók készülnek mindig ebben a szép környezetben. Ezek tavaly októberiek.




Az oldal a scrap.hu másik januári vázlata alapján készült, bár nem használtam akkora fotókat. Ezek "csak"18x21 méretűek (voltak eredetileg, de keskenyebbre vágtam)
Az alapot festettem, pacáztam, és nagyon minimális díszítést használtam.

Mikor elkészültem, szakadt a hó :)

3 megjegyzés:

  1. Micsoda? De hiszen csak most kezdtél!
    Az oldal szupi lett és a fényképeid is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Decemberben vettek fel, január elején meg átszervezték a céget és létszámleépítettek... :(

      És köszi! :)

      Törlés
  2. Ez nem jó hír :-( De az oldal tényleg szupi lett!!!

    VálaszTörlés