2013. január 13., vasárnap

Photo a day November

Gondolkodom már egy ideje, hogy a Photo a day kihívásra készített képeket hogyan tudnám betenni a PL albumba úgy, hogy azért túl sok helyet ne foglaljanak. Ehhez kapóra jött a scrap.hu egyik vázlatkihívása, amin eredetileg egy 4x4-es blokkba 16 képet lehetett elhelyezni. (Szuper vázlat, köszi Krisztina!)
Novemberben minden kihívásos képet eleve négyzet alakúra szerkesztettem, így most nagyon könnyű dolgom volt. Csupán 5x5 cm-es méretben kellett előhívatnom a képeket, de más szerkeszteni valóm nem volt.
Az elrendezést én 5x5-re módosítottam, hogy több kép férjen el - így végül 22 db fotó került az oldalra.

Az alapot festettem, pacáztam, buborékfólia-nyomdáztam, de a rengeteg kép miatt ebből nem sok látszik :)
A három kedvenc képemet külön is kiemeltem: 
1. Imádom a lányokról ezt a fotósorozatot, több oldal is készült már ezekkel a képekkel, és itt is külön szivecskés kiemelést kapott.


2. A Hónap Oldala sem maradhatott ki, sem Fat Mum kihívásából, sem ebből az oldalból.

3. A SKY az egyetlen kép, aminek nincs fekete kerete, és a légiességét igyekeztem még pausz alátétekkel és 3D ragasztókockákkal is kiemelni. (Idén kb. ez az egy alkalom volt, hogy eljutottunk moziba, de legalább jó filmet választottunk :) )

1 megjegyzés: