2013. július 14., vasárnap

Még a tábor hatása alatt...

Úgy tűnik, a táborban feltöltődtem kreatív energiákkal. Plusz ezen a héten a gyerekek a nagymamáknál nyaraltak, így rengeteget alkottam, több új oldal is készült a smash-naplómba.

Hét elején azonnal elmentem anilines festéket venni, és nagyon imádom. Nem is tudom, hány papírt festegettem össze, csak azért, hogy a színekben gyönyörködjem. És végre sikerült megörökíteni a márciusi Anna-Maria Wolniak workshopot is a naplómban - ideje volt :)


Inspiráció-gyűjtögetés közben rábukkantam a neten néhány art journal-os így készült videóra, amik szintén nagyon megtetszettek, és gondoltam, én is kipróbálom. Így készült ez a két oldal: az első próbálkozás egy egyszerű oldal a családról, a másik pedig egy fejezetborító a naplómba.
 


Aztán készült még ez a kis rajzolgatós-festegetős, a Schlankwasser receptjével:


És a kedvencem a bécsi maratonról, Hundertwassertől megihletve:
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Teljesen kész vagyok! Eszméletleneket alkottál, egy művész veszett el benned! Vagy még nem is :)

    VálaszTörlés
  2. Csodálatosakat készítettél :) mit ki nem hoz az emberből egy új technika :)

    VálaszTörlés