2013. július 7., vasárnap

Scrap tábor 2013.

A hétvégét Tarjánban, a Scrap.hu táborban töltöttem. Szuper volt, jó társaság, jó hangulat, érdekes workshopok, rengeteg kreativitás és inspiráció, kevés alvás.  Hulla fáradt vagyok, úgyhogy nem írok sokat, csak gyorsan megmutatom, miket alkottam a 2,5 nap alatt:

Péntek este az első WS témája a táblafesték, illetve a krétával írt feliratok voltak. Én ezt a dupla oldalt készítettem a smashbook-naplómba, az új munkámról, amit nagyon élvezek :)

2. WS szombat reggel: POP hatás: rétegezős, 3D hatású oldalt készítettünk. Én a külön erre az alkalomra összeállított készletből dolgoztam. Igaziból picit fura nekem ez a sárga háttér, de ott valahogy eszembe sem jutott lecserélni. Most viszont ha ránézek, olyan érzésem van, mintha rossz lenne a fotó. De tényleg ilyen sárga.
Az oldal a PL albumba kerül (Igazán ráfér, mert sajnos hónapok óta csak porosodik, de nem hízik...)

A harmadik WS-on akvarell technikás albumot készítettünk. Az összes technika közül talán ez áll hozzám a legközelebb, mégis ez az egy projektem nem készült el. Az első változat nagyon nem tetszett, és igazán a választott témámmal és fotóimmal sem voltam elégedett. Meg nyűgös is voltam már szombat délután, mert előtte 2 órát aludtam csak éjjel. Na mindegy. A második nekifutásomból végül született egy üres minialbum, amit talán majd a nyaralás képeivel fogom megtölteni.

A negyedik WS volt a kedvencem, így erről bővebben szeretnék írni. De majd csak holnap, most alvás! :)

Na jó, egy kis kukucskát azért mutatok...








1 megjegyzés:

  1. Szerencsémre mi más a buszon megleshettük az alkotásokat, ott is nagyon tetszettek! Kíváncsi vagyok majd a beszámolóra!

    VálaszTörlés