2013. augusztus 10., szombat

Art Journal

Kreatív, festegetős lendületem továbbra is tart. Nagyon megtetszett a múltkor kipróbált art journal stílus, festegetés, pecsételés, kézzel maszatolás...
Mutatok párat az újak közül:

Egy újabb limonádés pohár, a nagy kánikulában. Ezt szintén a nyaralós albumba szánom.
(ha valaha elkészül, mert azokat a fotókat még a fényképezőről sem szedtem le...)

Időközben foglakoztam kicsit hagyományosabb scrapbookkal is, szépen lassan (nagyon lassan) készülget a 2013-as PL albumunk. Ehhez festettem-ragasztottam egy borító oldalt:

Lényeg a lényeg, nagyon tetszik most ez a stílus. Így belekezdtem az első igazi Art Journal-omba.
Ebben ez lett az első oldal:
Nagyon szerettem volna kipróbálni ezt a víz festés-ragasztás technikát. Így készült:
először dekupázsragasztóval felragasztottam egy pár papírcsíkot a "vizes" részre. Igyekeztem minél gyűröttebben, ráncosabban ragasztani.
Erre került egy réteg zöldeskék akril, amivel minden kis rést és gyűrődést alaposan kifestettem, hogy ne maradjanak fehér foltok. Aztán egy adag hígabb, és sötétebb zöldes árnyalat következett, amit hagytam a gyűrődésekben összefolyni. 3: higítatlan sötétkék akrilt maszatoltam az ujjammal a lap alsó részére. 4. szintén az ujjammal kentem a fehér akril festéket a kiállóbb részekre, a hullámok tarajára. Az eredménnyel nem voltam igazán elégedett, mert az így kapott "víz" túl mélynek és túl viharosnak látszott, szóval inkább tenger lett, mint Balaton :) Ezért még egy adag világoszöld festéket kentem rá, amivel sikerült az egészet világosítani és a struktúrát is lágyítani. Ez lett belőle. Még nem az igazi, de azért nagyon elégedett vagyok az első próbálkozásommal. :)
 

Nektek hogy tetszik?

1 megjegyzés: