2013. augusztus 10., szombat

Még a táborról

Most látom csak, hogy a tábori élménybeszámolóból a fényképcserés oldalak kimaradtak.
Szeretem ezt a játékot. A lényege, hogy mindenki beküld a szervezőknek egy fotót, néhány kis megjegyzés kíséretében, amit aztán a jelentkezők között kisorsolnak. Vagyis mindenki kap egy fotót, amivel oldalt kell készítenie.
A táborban aztán ezeket az oldalakat kiállítják, és lehet tippelni, hogy melyiket ki készítette.

Én Beus fotóját kaptam idén, ami a bécsi Bon Jovi koncerten készült róla. Sokat gondolkodtam, milyen oldal legyen belőle. Végül úgy döntöttem, maradok a saját festegetős-pacázós, sok betűmatricás stílusomnál. (Jó sokan ki is találták, hogy ezt készítettem én)
Pluszként a neten kerestem egy képet Bon Joviról, ami ezen a koncerten készült, így két fotós oldal született:
A fotók alatt a koncert tracklistje lenne olvasható, de kicsit elszámoltam a fotók helyét, szóval így a szövegből szinte semmi sem látszik.
 
A Bon Jovi-fotó alatt két kihúzható kis kommentkártya van, amire Beus feljegyezheti a koncerttel kapcsolatos emlékeit.

Nekem Merika készített egy gyönyörű oldalt az egyik kedvenc fotómból. Nagyon tetszenek a visszafogott színei, a sok kis apró részlet, a pecsételgetések, és a kedvencem: Zsófica angyalszárnyai :)
Sokat kellett gondolkodnom rajta, de végül kitaláltam, kitől kaptam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése