2013. szeptember 23., hétfő

21 napos rajz kihívás - 3. hét

Az utolsó héten Tina még több önismereti, lélekelemző feladatot talált ki. Először mindig magunkba kellett nézni, aztán kitalálni, hogyan lehet megrajzolni elvont dolgokat, pl. azt, ami hiányzik... Utána a rajzolás már könnyen megy :)       
Nem gondoltam volna, hogy tényleg ilyen jó kis terápiás módszer a rajzolás!

#15: Egy PÁR, bármi lehet, és bármilyen alapon, csak ne papíron. Én tojásra rajzoltam, egy pár dínócsontvázat, és ráadásként Mr. és Mrs. Humpty Dumpty-t.

#16: Valami, ami hiányzik - ez megint egy nehezebb, magunkba nézős-önelemzős feladat volt. Nekem mostanában nagyon hiányzik valaki erről a székről: egy barát, egy társ, akivel lehet beszélgetni, egymásra figyelni, kellemesen időt eltölteni...


#17: Egy hely, ahová vágyom - és legyen monokróm, vagyis csak 1 szín árnyalataival készüljön a rajz. Imádok utazni, de sajnos az utóbbi években nem sok lehetőségem volt rá. Egy ideje már a lista élén áll: Prága

#18: Én, a szuperhős - Először is: mi az amiben jó vagyok, ami az erősségem, miben tudok hősként helyt állni, másoknak segíteni? Ezek után pedig nem is voltmás dolgom, mint tervezni hozzá egy szuperhős kosztümöt, majd megörökíteni magamat benne!
Én Multitasking Mom lettem, sok-sok kézzel és tökéletes frizurával, a jelmez valahol Superman és a Sailro Moon közt félúton...

#19: Én, 5 év múlva - "Rajzold, alkosd meg Magadat egy (akkor) jellemző környezetben 5 év múlva!
A feladat különlegessége, hogy ezúttal mindenképpen egy családtagodnak vagy barátodnak is bele kell rajzolnia a képedbe!;-) (mármint nem az arcodba, hanem abba, amit készítesz:-) )"
Itt következett az álmodozás ideje, családi ház, nagy kerttel, kutyával, a halastavat és a szív alakú kiskertet Panni rajzolta, a színezésben pedig Zsófi is segített.

#20: Én, ebben a pillanatban - saját magunkat kellett megörökíteni, ahogyan éppen alkotunk.
Este szülői értekezlet volt az iskolában, így csak itt volt időm rajzolni - ez lett belőle. A kis kert azt hiszem az, ahová a tanterem helyett inkább vágytam volna :)

#21: Oklevél saját magamnak, amiért ilyen ügyesen és kitartóan részt vettem a kihíváson, és elkészítettem a rajzokat :) 
Én az Art Journal füzetbe készítettem ezt is, nem az a hagyományos értelemben vett oklevél, ráadásul vagy 3 napig készült a sok festegetés-rajzolgatás miatt. De most ez (kel)lett...

Nagyon örülök, hogy részt vettem ezen a kihíváson, és végigrajzoltam a témákat. Közben sok mindent megtudtam magamról is, felszínre kerültek szőnyeg alá söpört problémák. Rajzolás közben kikapcsolódtam, talán fejlődtem is. És kialakult egy jó kis virtuális társaság, akikkel sokmindent megtudtunk egymásról, kitártuk a lelkünket, bátorítást és sok pozitív energiát adtunk-kaptunk. Jó volt!

És lesz ám folytatása is! :)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszti!
    Képzeld, nagyon véletlen találtam rá a blogodra, hiszen csak rajzkihívásokat kerestem a neten. Nevettem egyet annál, mikor teljesen véletlenül az egyik feladat pont az, hogy rajzold le magad és a környezetedet öt év múlva és ez az öt év épp idén van. Remélem minden összejött, amit akkor szerettél volna. Sok sikert a továbbiakban is!

    VálaszTörlés