2013. szeptember 29., vasárnap

Art Journal workshop

Hogy mi is az az Art Journal? Kreatív napló, amiben megörökíthetünk hangulatokat és érzéseket. Festhetünk, rajzolhatunk ragaszthatunk. Vagy akár "csak úgy" alkothatunk, az alkotás kedvéért.
Bővebben a tanfolyamról Tinánál olvashattok. 
Nagyon jól éreztem magam ma délelőtt, jó volt a társaság, inspiráló a rengeteg hozzávaló és technika, amit Tina mutatott.
Ezek az oldalak születtek:
Bemelegítésként egy újságból vagdostunk ki nekünk tetsző képeket, aztán ezeket felragasztottunk a papírra. Választottam neki egy címet, és már kész is volt :)
 
Aztán előkerültek a mindenféle festékek, és jöhetett a maszatolás :) Halloween hangulatban, sok-sok narancssárgával és feketével. A rácsos háttér vízfesték-folyatással készült. A széleket akrillal, az ujjammal festettem, a címet domborítóporral emeltem ki. A cica összegyűrt fekete selyempapírból készült, a szeme pedig az az igazán "világítós" narancssárga. A boszi eredetileg egy gyönyörű szép(re fotosoppolt) modell volt - mindent megtettem, hogy elrondítsam :)

 

A harmadik oldalnak sajnos csak az alapozására maradt időm a tanfolyamon, de ahogy hazaértem, itthon egyből nekiültem, és befejeztem. Az őszi mintákat, leveleket, kislányt, feliratot, stb. még Tinától hoztam. (Köszi!) A színük nekem túl pasztelles volt, így akvarell ceruzával egy picit élénkítettem rajtuk, nem tudom, a fotó mennyire adja vissza. A hátteret itt vízfestékkel folyattam-maszatoltam, a lap szélénél és az elemek körül akvarell ceruzát használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése