2012. április 25., szerda

Day in the Life - április 24.

Egy amerikai scrapper, Ali Edwards kezdeményezése a Week in the Life. Ilyenkor egy kijelölt hetet nagyon részletesen, szinte óráról órára dokumentál, majd ebből egy külön albumot hoz létre. Idén az április 23-29 közötti hetet jelölte ki. A kezdeményezéséhez évről évre többen csatlakoznak, külföldön és már itthon is.
Ismerve magamat, és hogy mit jelent számomra az ALAPOS dokumentálás, nem akartam most belevágni egy ekkora projektbe. Annál is inkább, mert a Project Life-ban úgyis megörökítek minden egyes hetet. Ezért úgy döntöttem, hogy én csak egyetlen napot fogok ilyen részletesen megörökíteni, és ebből készítek egy Day in the Life oldalt a PL albumba.
Egy átlagos hétköznapot akartam választani, ezért a kedd mellett döntöttem. Átlagos, mégis mozgalmas nap volt, délelőtt zumbázni voltam, délután Panninak volt edzése. Zsófiék kicsit később uzsiztak a bölcsiben, és Ancsa néni beengedett fényképezni, így erről is készült jópár kép. Panniéknál sportverseny volt. Most csak az érmet tudtam fotózni, de az óvónéni erről is ígért még képeket. Nagy könyörgésemre Pisti is hajlandó volt lefényképeztetni magát munka közben - ezúton is köszönet érte! :* (és bocs, hogy a nap legfontosabb eseménye, hogy az egyik csapat megverte a másik csapatot, és kiesett, és bejutott... szóval ez mégis kimaradt az albumból :D)
Tegnap reggeltől estig mindenhová vittem magammal a fényképezőgépet, és a nap végére közel 150 kép készült. (Persze ennek csak töredéke került az albumba.)

A kivitelezést szerettem volna a lehető legegyszerűbben megoldani, ezért minden szöveget is a képekre szerkesztettem, így előhívás után már csak az albumba kell tenni őket.
Hogy a sok kép és szöveg mégis egységes képet alkosson, minden fotó egyforma hátteret kapott (Becky Higgins Cobalt Edition-jének egyik lapja), és a szövegek is azonos betűtípussal készültek (Susie's Hand).

Így fog kinézni az albumban: egy normál PL dupla oldal és közte 1 kisebb pótlap



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése