2012. április 24., kedd

Légóromantika 2.


Korábban írtam már a bunkertúráról. Nagy hatással volt rám ez az élmény, mert a PL és a smashbook után készült egy "rendes" oldalam is erről a témáról.

Az egyik áprilisi vázlat volt a kiindulási pontom, de alaposan átdolgoztam. A nagy díszekbe még 2 pici kép is bekerült, mert kevésnek éreztem 1db képet, másrészt a sok dísz és virág nem is illett volna a témához.

Alapnak egy sima szürke kartont választottam. A bunkerben rám törő nyomasztó bezártság-érzetet itt is a téglafalas pecséttel próbáltam érzékeltetni. A különböző színes tinták mellett fehér akrillal is pecsételgettem, hogy egy kis kontrasztot adjak a nagyon sötét, fekete "holgásított" fotóknak. A fényképek széleit körömreszelővel "kezeltem", hogy egy kis keretet kapjanak, és még régiesebbnek tűnjenek.



Hosszú, fél oldalas komment került az oldalra. Nem tudom, a képen mennyire olvasható, a szövege nagyjából megegyezik a múltkori bunkertúrás bejegyzésemmel.

Felhasználtam még: gyűrött újságpapír, kenderzsineg, nagyon régi gombok, papír virágok. 

Panni azt mondta az oldalamra, hogy túl sötét és megfájdul tőle a hasa. Ezt bóknak veszem, ezek szerint sikerült valamit visszaadnom a bunker nyomasztó hangulatából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése