2012. április 30., hétfő

Hinta-palinta

A másik áprilisi kihívás vázlatra készült ez az oldalam.

A képek tavaly nyáron készültek, amikor elbicikliztünk a Molnár-szigetig, és komppal át is keltünk a szigeten lévő játszótérhez. Panni jó magasra repült a hintával, én pedig alulról fényképeztem. Jó ellenfényes, gyakorlatilag csak a kontúrja látszik, nekem nagyon tetszik.  Mindenképpen ezeket a fotókat szerettem volna használni ehhez a kihíváshoz, ahol a vázlat lényeges eleme volt a hátteréből kivágott alak.

Az oldal többi része viszont nehezen akart összeállni. Végül sokat gyűrtem, vizeztem, téptem a papírokat, ebbe nagyon belejöttem a múltkori bunkertúrás oldalnál.
Sokat varrtam, egyre jobban tetszik az oldalakon alkalmazott varrás. Így utólag kicsit sajnálom, hogy nem valami feltűnőbb színű cérnát használtam, de most már így marad. A címfeliraton átmenő varrás viszont nagyon tetszik!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése