2012. december 1., szombat

December 1. - Photo a day & DD #1

Ez az év is gyorsan elszaladt, máris itt a december!
Múltkor már mutattam a December Daily albumot üresen. Már egy hónapja elkészült, és ma végre elkezdhettem megtölteni. Úgy tervezem, hogy lesz olyan nap, amikor csak 1 oldal készül, de ha több az érdekes esemény, 2-3 oldalnak is van hely.
Ma kezdésnek kapásból 3 oldal készült: Egy kis bevezető, egy kép az adventi naptárról, és a Photo a day képemet is beletettem.
(A képek pocsékak, lámpafénynél nem sikerült jobb)
Nagyon egyszerű kis adventi naptárat készítettem: wc-papír gurigákba dugdostam a krepp-papírba csomagolt kis ajándékokat.

 

Már a 3. hónapot kezdjük Fat Mum Slim Photo a day kihívásán.
A mai nap témája: 8 o'clock, vagyis 8 órakor - lehet este vagy reggel. Én reggel 8-kor készítettem ezt a képet, amikor az asztalnál ülve a reggeli kakaómat iszogattam, és a párás ablakon + függönyön keresztül néztem a felkelő napot.

Este lementünk a lányokkal sétálni egy kicsit. Hozták a világító színes gyűrűiket is, és jó kis képeket készítettünk (a telefonommal!)
Az albumba ezt most nem tettem be, de még lehet, hogy egy eseménytelenebb napon bekerül ez is :)


2 megjegyzés:

  1. Jó lett az ádventi kalendárium. Idén nem készültem vele, pedig általában szoktam készíteni -gyerek híján- Szabinak :-)
    Tetszenek a képek is, egyre jobban kedvet kapok, hogy én is csatlakozzam. Hónap közben is lehet?

    VálaszTörlés