2012. december 3., hétfő

December 3.

Három évnyi kihagyás (babázás és hasonlók) után ma volt az első munkanapom. Új cég, új kollégák, új környezet, új munka, rengeteg új információ...
És mint dolgozó, korán reggel munkába igyekvő ember, a metrónál kaptam egy Metropol újságot. (Mikor utoljára láttam, még simán Metro volt...) Ebben volt egy cikk, hogy 20 évvel ezelőtt, 1992-ben éppen ezen a napon küldték el az első SMS-t. Ez adta az ötletet, hogy egy 20 évvel ezelőtti karácsonyi képet is betegyek magamról a decemberi albumba.
És természetesen bekerült az első munkanapon elfogyasztott első KV is.

A két lap közé egy kivágott pausz került. Még nem vagyok biztos benne, hogy tetszik-e... Olyan üres, pedig próbáltam kis csillámragasztóval is feldobni.

Fat Mum mai témája: something you held - valami, amit a kezedben tartottál.
Sajnos ez a bizonyos első napi első KV túl forró volt, jól meg is égette az ujjamat, így végül inkább az asztalon fényképeztem le :)

1 megjegyzés: