2012. december 15., szombat

December 11.

Panni éppen 100 napja jár iskolába! Ennek emlékére készítettem neki egy kis kérdőívet, olyan kérdésekkel, mint ki a kedvenc tanárod, legjobb barátod az osztályban, melyik a kedvenc tantárgyad, stb. Amikor a kérdőívet előkészítettem - még szeptemberben vagy októberben - azt gondoltam, hogy Panni majd diktálja a válaszokat, és én írom. Ehhez képest már olyan ügyesen megtanult írni-olvasni (3 hónap alatt!), hogy az első pár kérdésre ő írta be a válaszokat. Persze egy csomó betű fordítva van, hiszen írni szinte még egyáltalán nem tanulnak, viszont teljesen egyedül betűzte le a szavakat, és mind hibátlan!
Naná, hogy a kérdőív mérete épen akkora, hogy beleférjen a DD-be :)
A lapocska felhajtható, alatta én írtam pár sort az első néhány iskolai hónapról, és Panni iskolai teljesítményéről



#11 - Sweet
 Reggelim az irodában: vaníliás-narancsos tea, és Christstollen: gyümölcskenyér, egyenesen Bécsből :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése