2012. december 25., kedd

December 14-15-16.

December 14-én volt az igazi céges karácsonyi party. Kicsit tartottam tőle, mert még csak 2 hete dolgozom a cégnél, új ember vagyok egy évek óta összeszokott csapatban. De végül nagyon jól éreztem magam.
Egy szálloda éttermében tartották a bulit, több mint 100 emberrel, volt finom vacsi, beszédek, tortázás, bűvészbemutató és tánc.
És volt fényképezkedés is, különböző vicces kiegészítőkkel. Szuper volt a hangulat!
Az új kollégáim

És a főnökök :)
#14 - Green - én, zöld tollboával :)

A DD-be is szerettem volna több képet betenni, ezért lapozgatós megoldást választottam:


December 15: szombati munkanap. Én itthon voltam Zsófival, de Pisti dolgozott, és Panninak is volt iskola délelőtt. Rendes tanítás helyett viszont kézműves foglalkozásokat tartottak nekik. Készített karácsonyfadíszeket gipszből, a piros csillámos alapja dekorgumi. Készült még nagy szarvasos gömb dísz papírból, és hópasztás-dekupázsolt képecske is.

December 16. Hét végén hóemberesítettük a lakást: kidekoráltuk a hűtőt, és és pici hóemberes karácsonyfadíszeket készítettünk mogyoróból.
Újabb adag mézeskalács is készült, mert a múltkori már el is fogyott...
És már száradnak a narancskarikák is :)
#16 - Something you made
Mézeskalács

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése