2011. december 25., vasárnap

Boldog Karácsonyt!

Az idei "hivatalos karácsonyi képünkkel" kívánok boldog, meghitt ünnepeket mindenkinek, aki véletlenül elolvassa ezt!











Aki esetleg hiányolná a decemberi album folytatását, annak elárulom, hogy egy kis időre feladtam a dolgot. Karácsony előtt ugyanis annyian voltak a fotós boltban, hogy nem tudtam bejutni képeket előhívatni. (Úgy látszik, idén nagy divat fotós naptárat ajándékozni...) Amikor pedig bejutottam, kiderült, hogy a néninek már nagyon elege lehet belőlem, ugyanis közölte, hogy 10 db alatt 100 Ft/db-ra emelte a képek árát... Hát köszi.
Megpróbáltam képek nélkül, de én úgy nem tudok dolgozni. Így végül arra az elhatározásra jutottam, hogy majd karácsony után előhívatom egyben a képeket (NEM ennél a néninél), és bepótlom a lemaradást.
(Addig is naponta készülnek azért az oldal vázlatok.)
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése