2011. december 29., csütörtök

December Napról napra - 17-23. nap

Nagyon effektív voltam ma! A betegségből magamhoz térve végre előhívattam a képeket, és sokat lefaragtam a lemaradásomból.

17-én kreatívkodtunk a csajokkal: karácsonyfára való gömböket festettünk.  Zsófi most először festett, és még voltak gondjai a víz - festék - gömb sorrenddel, de azért lelkesen maszatolta össze-vissza a díszeit, szerintem szépek lettek. Panni is nagyon ügyes volt, meg lelkes is, miután elfogytak a gömbök, ő még papíron is folytatta a festést.
Az előző oldalra került egy kis összeállítás a korábbi családi karácsonyok fényképeiből. Innen még hiányzik a szöveg:

18: újabb alkotós nap a Cifra Palotában. Látszik, hogy utólag készültek ezek az oldalak, mert itt már felhasználtam a karácsonyra kapott papírvirágokból. Ezúton is köszi Rózsának a gyönyörű papír virágokat és lepkéket, néhányat máris felhasználtam!


19: Kedvenc karácsonyi gyerekversem, ennek mindenképpen bele kellett kerülnie az albumba :)

20: Ma délután volt Panni torna bemutatója. Sajnos a fotók nagyon rossz minőségűek lettek, mert nagyon rossz volt a fény a tornateremben. Panni viszont ügyi volt! (A lepkék szintén Rózsától)

21: Leesett az első hó! Sajnos csak 1 centi, másnapra az is elolvadt....
Az oldalt s.k. hóemberek díszítik, a fényképeket és a kommentet a zsebbe tettem.

22: Karácsonyi nagybevásárlás és a fenyő megvásárlása. A macit egy újságból vágtam ki, és felragasztottam fehér kartonra, hogy a lapról kilógó részének is legyen tartása.
A fénykép a telefonommal készült, mindig meglepődöm, hogy milyen jó minőségű képeket készít, papírképként előhívva is szuperek.

23: Sütisütés. A karácsonyfás muffinpapírokból még maradt, így abból készítettem az oldaszám-tartó sütit :)
A két oldal közé egy fehér csipke + fólia elválasztólap került, hogy kicsit ellensúlyozzam a pirosságukat. Most így néznek ki együtt: 



Remélem, hamarosan utolérem magamat, és tudom mutatni az újabb - ünnepi - oldalakat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése