2011. december 14., szerda

December Napról napra - 2-5. nap

Péntek délután és szombat délelőtt a bölcsiben festettük Pistivel. Amíg mi dolgoztunk, Nagyi vigyázott a csajokra - akik állítólag kisangyalok módjára viselkedtek. Nagyi itt is aludt a kanapén - ilyen se volt még. A lányoknak nagyon tetszett, reggel be is bújtak mellé az ágyba egy kis pótszundira :)


Az oldalakon semmi különös... Még mindig imádom a lap szélén körbefutó fecni-mozaikot. A nagy kép mögötti zsebben még pár kép a festésről. A címet betűbélyegzővel készítettem, és feketével körberajzoltam. Az alap fehér Rayher alapkarton.


4-én, vasárnap a Cifra Palotában voltunk a lányokkal. Annyi jó kép készült itt róluk, hogy nem is tudtam választani, ezért egy kis könyvecskét szerkesztettem a képekből, és ezt ragasztottam az oldal közepére.

Vasárnap délután készült ez a kartondoboz-házikó, a lányok nagy örömére. Az albumba pedig egy plusz "oldal" került, ami valójában egy mézeskalács-házikó alakú ablakos boríték, néhány fényképpel. (itt a képen még hiányzik a komment, azóta az is felkerült a kártyára)

December 5: Nem sok érdekes történt ma. Ovi után Panni áthívta az egyik kis barátnőjét az oviból, hogy megmutassa neki a házikót. Mégis, erről a napról készült az eddigi kedvenc lapom az albumban. Semmi extra, az alapja Becky Higgins-féle papír, rá fénykép, csipke, Sizzix-szel vágott betűk, Rayheres milton. De ez szerintem önálló oldalként is megállná a helyét, szóval tetszik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése