2011. december 14., szerda

December Napról napra - 6-10. nap

A Télapót egy jó előre elkészített dupla oldallal vártam. A képet a neten találtam, lerajzoltam fehér kartonra, kiszíneztem, kivágtam. A jobb oldali részt 3D ragasztóval rögzítettem, a szán mögé egy kis zseb került a fényképeknek. Már nem sok tennivalóm volt vele, kis komment és fényképek a puttonyba. 


Ezt olyan sok helyen láttam már, hogy kártyát használnak oldalszámozás vagy dátum helyett - vagy csak egyszerűen díszítőelemként, scrapbook oldalakon - most végre kipróbáltam én is. (Pisti nem volt boldog, hogy ezáltal tönkretettem egy pakli kártyát, de ígéretet tettem, hogy a többi lapját is elhasználom majd :))

Újabb kedvenc oldal következik, pedig ez is nagyon egyszerű: egy egész oldalas fénykép, néhány csillámos betűmatrica, színes strasszok, és kész is.


Az oldalszámozás a karácsonyfa alakú elválasztólapra került. Az egyik oldalon újságpapír-montázs (sajnos nem savmentes papír, úgyhogy nem tudom, pár év múlva hogy fog kinézni...), és színes gombok. A karácsonyfa másik oldalát pedig a karácsonyfa-kiállítás képeiből készült montázs alkotja.

További képek itt

Puszi és szép napot! 
Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése