2011. december 14., szerda

December Napról napra

Kb. egy éve találtam rá a scrapbookra, vagyis a kreatív albumkészítésre. Igazán nekem való hobby, hiszen imádok kreatívkodni, naplót írni, és fényképeket készíteni/rendezgetni/nézegetni :)
Rengeteget olvasgatom magyar és külföldi scrapperek blogjait, és így találtam rá Ali Edwards-nál a a December Daily-re. Ez egy olyan album, ami a decemberi készülődést, karácsonyi ráhangolódást örökíti meg napról napra. Hogy az egész decembert mégse scrappeléssel töltsük, az egyes oldalak összeállítása ne vegyen igénybe naponta túl sok időt, az előkészületeket érdemes időben elkezdeni.
Így nézett ki az én albumom november végén:



A címoldal:
Néhány üres oldal:
Már üresen is elég vastagnak tűnik az album - mekkora lesz, mire elkészül?

Én amúgy Alivel szemben nem szeretném karácsonykor befejezni az albumot, hanem még a két ünnep közti időszakot és a szilvesztert is belefoglalom.
Itt megtalálhatod az összes képet az albumomról.
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése